Skip to main content
Til toppen
FAST LAVPRIS på en rekke fliser og baderomsprodukter. Shop her >
Vi sender til hele Norge
Avtal et møte med oss. Book her >

Frakt og levering

Få varene levert slik du ønsker


Når du kjøper varer på Norfloor.no kan du velge selv hvordan du øsnsker å få varene levert, vi tilbyr deg følgende alternativer:

  • Hjemlevering
    Vår samarbeidspartner Postnord leverer varer i hele landet. Du velger selv adresse for levering når du gjennomfører et kjøp på vår nettside og varene leveres på bakkeplan der det er hensiktsmessig. PostNord vil ta kontakt med deg for å avtale levering via sms og/eller epost. Der må du selv velge hvilken dag det passer for deg å få varene levert, innen 14 dager. Vi tilbyr ikke innbæring. 
    Kostnadene for levering varierer avhengig av hvor tung og stor varene er og hvor i Norge varene skal. Prisen for levering vises på utsjekk siden der du velger leveringsmetode.
    Uavhentede/uleverte sendinger faktureres med  fraktkostnader to veier og eventuelle lagerleie kostnader som kan påløpe fra transportør per døgn sendingen forblir stående etter 14 dager. 
  • Post i butikk utlevering
    Dersom pakken veier under 35 kg vil du få mulighet til å hente pakken på et sted nær deg. Velg det alternativet som passer deg best ved å velge mellom en av PostNord sine Post i Butikk alternativer. Prisen for levering varierer avhengig av hvor tung pakken er og hvor i Norge pakken skal. Prisen for levering vises på utsjekk siden der du velger leveringsmetode. Pakken må hentes innen 14 dager. Dersom pakken ikke hentes innen gitt dato vil den uavhentede pakken bli returnert til vårt lager. Uavhentede  pakker faktureres med faktisk portokostnad to veier. Produkter som har mål over 90cm kan ikke sendes i posten og vi fraråder å bestille knusbare produkter (for eksempel speil) med dette alternativet. 
  • Hent selv hos din nærmeste Norfloor butikk
    Du kan også velge å hente varene hos nærmeste Norfloor butikk, dette alternativet vil ikke medføre noen fraktkostnader for deg som kunde. Butikken varsler deg når pakken er ankommet og klar for henting. Pakken må hentes innen 7 virkedager. Husk at fliser veier mye og det kan fort bli tung dersom du bestiller mange kvadratmeter. Sørg for at bilen og eller tilhengeren tåler å frakte alle varene. Har du bestilt mye tunge varer anbefaler vi at du får varene levert hjem med Postnord. 

 

Skader eller mangler


Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å undersøke nøye at varene du mottar ikke har vært utsatt for skade under transport, ved mottak av varer. Dersom varene er skadet, har feil eller mangler når du mottar dem, beklager vi selvfølgelig dette og vil bistå deg i å rette på dette. 

Postnord som leverte varene og Norfloor skal informeres om alle skader skriftelig senest 3 timer etter varen er mottatt. Har skaden oppstått under transport og er synlig ved mottak skal transportør informeres umiddelbart og skademelding skal fylles ut på stedet. Vær oppmerksom på at du aldri må signere OK for varer som er skadet. Dersom du oppdager skjulte skader etter transportør har reist må disse meldes inn senest 3 timer etter mottak. Skadene må dokumenteres med bilder og meldes skriftelig til både Postnord og oss. Norfloor og Postnord kan ikke ta ansvar for varer som har vært i kundens besittelse lenger enn dette tidsrommet.

Dersom du mottar en skadet forsendelse er du ansvarlig for å:

  • Gi umiddelbar beskjed til Postnord om skaden
  • Ikke signere for mottak av varen før skaden er registrert
  • Dokumentere skaden med flere bilder
  • Fyll ut skadeskjema og signere på fraktbrev at forsendelsen er skadet
  • Kontakt Postnord innen 3 timer og få et referansenummer for din skadesak. PostNord kundesenter tlf: 98 70 93 00
  • Kontakt Norfloor e-handel skriftlig innen 3 timer på nettbutikk@norfloor.no for å informere om skaden som har oppstått, få videre behandling av saken og bestilling av nye varer
  • La forsendelsen inkludert emballasje være intakt inntil saken er avklart

Når du kontakter oss er det viktig at du gir oss info om ordrenummer, navn, Postnord sitt referansenummer på skadesaken, bilder av skaden og en kort beskrivelse av skaden. 

På denne linken finner du mer om Postnord sitt erstatningsansvar for synlige og skjulte skader.

Min side